Bu Blogda Ara

5 Mart 2016 Cumartesi

H2O PLUS SEA MOSS BLACK SAND BODY SCRUB


Herkese Merhaba!
Çok fazla vücut peelingi kullanmaya alışkın olmayan biri olarak H2O plus'ın Sea Moss Black body scrubını düzenli olarak kullandığımdan beri vücut peelinglerine daha olumlu bakar oldum.


İçerisinde İrlanda yosunu, deniz tuzu, aloe ve provitamin B varmış. Özellikle kışın cildimizdeki kuru ve ölü deriden kurtulmak için çok başarılı bir ürün ve banyodan sonra cildi yumuşacık yapıyor.


Benim bu peeling de sevdiğim en güzel olay ise içerisinde lavdan elde edilmiş siyah kum taneleri var. Cildi tahriş etmeden güzel bir şekilde ölü deriyi arındırıyor. Ne yazık ki ben küçük boyunu almıştım 60ml bir ürün ve çabuk biteceği için de üzülüyorum. Çok uygun fiyatlı değil 60ml'i 10.50lira ama bakmak isterseniz şu sıralar makyajtrendi.com da H2O plus ürünlerinde 2al 1 öde kampanyası var.


Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder