Bu Blogda Ara

15 Şubat 2016 Pazartesi

GARNİER EXPRESS ÇİFT ETKİLİ GÖZ MAKYAJI TEMİZLEYİCİSİ

Herkese Merhaba!
Bugün bir çok kişinin severek kullandığı Garnier'n express çift etkili göz makyaj temizleyicisinden bahsedeceğim. Garnier son zamanlarda gerçekten çok başarılı makyaj temizleme ürünleri çıkarıyor.



Bu şekilde çift fazlı bir makyaj temizleyicisi. Kullanmadan önce iyice çalkalamanız gerekiyor. Suya dayanıklı ürünler kullanmadığım için bu konuda başarılı mı bilemiyorum. Ama normal göz makyajını çıkarmada başarılı olduğunu söyleyebilirim. 


Diğer çift bazlı makyaj temizleyicilere göre daha az yağlı his bırakıyor. Zaten makyajımı temizledikten sonra mutlaka makyaj temizleme jelleriyle yüzümü yıkadığım için bu beni pek rahatsız etmedi.



İçindeki doğal kaynaklı Arginine ile kirpiklerin daha güzel ve güçlü olacağını vaad ediyor. Ben öyle gözle görülür bir etki göremedim. Makyajımı temizlerken kirpiklerimi çok fazla dökmemesi bana yetiyor. Eğer göz makyajı temizliğinde çift fazlı ürünler kullanmayı seviyorsanız çok güzel bir alternatif olacağını söyleyebilirim ya da bu tarz ürünlere karşı ön yargılıysanız Garnier'in bu ürününü denemek de fayda var. Fiyatı 12-13lira arasında indirimde daha uygun fiyatlara bulabilirsiniz. Sizin severek kullandığınız ürünler hangileri yorum bırakırsanız sevinirim:)



Sevgiyle kalın...

4 yorum:

  1. Bu tarz temizleyicileri yağlı bir his bıraktığı için hiç sevmiyorum ama bu ürünü hemen herkes beğenmiş. Ben de deneyeceğim sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bir şans vermelisin. Memnun kalacağını düşünüyorum :)

      Sil
  2. paylaşım için teşekkürler sizi takipteyim ben de beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba takipteyim bende bloğuma bekliyorum :)

    YanıtlaSil