Bu Blogda Ara

31 Mart 2016 Perşembe

BİTİRMEYE ÇALIŞTIĞIM OJELER



Herkese Merhaba!

Oje çok kolay aldığımız ama çok kolay bitiremediğimiz kozmetik malzemelerinden bir tanesi. Durum böyle olunca çekmeceler dolusu ojelerimiz olması da kaçınılmaz. Ben de bunun biraz da olsa önüne geçmek amacıyla ojelerimi bu şekilde ayırıp azaltmayı planlıyorum. Bu konu da ne kadar başarılı olurum bilemiyorum ama belki buraya yazarsam daha istikrarlı olabilirim diye düşündüm.

Bitirmek istediğim ojeleri seçerken daha eski ve kurumaya yakın olanları tercih ettim o yüzden hala satışta olup olmadıklarından pek emin değilim.



Soldan sağa sırasıyla ojelerin renkleri;

116 gorgeous bling bling

119 boho chic

112 chic reloaded



Essence 01 Jacob's Protection: Essence'in twilight koleksiyonundan aldığım bir ojeydi. koleksiyon ürünü olduğu için şu an satılmıyor.

Gabrini Multivitamin serisinen su yeşili renginde bir oje ne yazık ki üzerin de numarası yok 

Pastel Kokulu oje serisinden mint olanı.


Şimdilik seçtiğim ojeler bunlar. Bitirebildiklerimi instagram hesabımdan paylaşacağım. Beni instagramdan da takip etmek isterseniz kullanıcı adım cemreceblog.

Sevgiyle kalın... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder