Bu Blogda Ara

6 Mart 2016 Pazar

PURE BEAUTY CC CREAM

Herkese Merhaba!
Günlük hayatımda fondötenlerden çok renkli nemlendiriciler bb ve cc kremleri kullanmayı daha çok seviyorum. Hem ciltte ağırlık yapmamaları hem de kalıp gibi durmamaları en büyük etken tabi.
Bu yüzden bir de Pure Beauty'nin CC kremini denemek istedim.


CC krem nedir ne işe yarar? oradan başlayalım isterseniz.
Color Control Cream olarak da bilinen CC kremler bir nevi renk düzenleyici kremler aslında. Ciltteki kızarıklar, ton farklılıkları ve solukluğu kapatmak için üretilmiş. Renk eşitsizliği olan ciltler için üretildiğinden yüksek spf de içeriyorlar. Yani kısacası BB kremlerin bir üst modeli diyebiliriz.


Gelelim Pure Beauty'nin CC kremine içerisinde pembe çiçek kapsülü, gül suyu ve portakal yağı bulunuyor. Cildi pürüzsüzleştirmeyi kırmızı lekeleri gidermeyi ve nemlendirmeyi vaad ediyor ki bu konuda gayet başarılı. Ürünü uyguladığınızda gayet pürüzsüz aslında makyaj yapmadım bu benim cildimin doğal güzelliği görüntüsü elde ediyorsunuz. En sevdiğim yanlarından bir tanesi de spf 30 içermesi. Güneş koruması konusunda takıntılı biri olarak bu ürünü kullandığımda ekstradan bir güneş kremi kullanmama gerek kalmıyor.


Ürünün 2 renk seçeneği bulunuyor ivory ve natural. Bende ki açık olan rengi ivory. Tek kötü yanı içerisinde kocaman kocaman simler var. Evet yanlış duymadınız bildiğiniz sim! Işıltılı sağlıklı bir görünüm sağlamaya çalışırken işi biraz abartmışlar. Ama endişeye gerek yok ürünü sık kıllı bir makyaj fırçası ile (ben real techniques expert brush ile uyguluyorum) uyguladığınız da simler kayboluyor. Fakat ıslak bir süngerle uygularsanız ne yazık ki disko topuna dönme olasılığınız yüksek.  Siz de denemek isterseniz Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Fiyatı 22.50TL 


Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder