Bu Blogda Ara

8 Mart 2016 Salı

FLORMAR PUFFY EYE SHADOW // 03 İt's my headband!

Herkese Merhaba!
Flormar'ın Bohemian Dream serisini duymayan kalmamıştır. Ben de indirimden sadece 5 liraya puffy eye shadowlarından almıştım. Gecikmeli de olsa yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim.


Aslında bu farların daha çok rengini almak istiyordum ama bana uygun renkler kalmamıştı. O yüzden ben de içlerinden bana en farklı gelen ve kullanabileceğim rengi olan 03 it's my headband rengini seçtim.


Yapısı toz far ile krem far arasında. Sürerken toz toz olmuyor ama tam kremsi de değil. Köpük formunda desek daha doğru olur sanırım. İsminin hakkını veren puf puf bir yapıda.

Rengi ise tam bir kızıl demek doğru olur sanırım. İçerisinde yansımalar var. Çok pigmentli değil o yüzden rengi sizi korkutmasın. Bana göre böyle iddialı renklerde pigmentasyonun düşük olması avantaj. İstediğiniz kadar kullanarak daha kontrollü makyajlar elde edebiliyorsunuz.


Flormar da özellikle koleksiyon ürünlerinde çok güzel indirimler oluyor. Dediği gibi ben bu farı 5liraya almıştım. Bir kaç rengi daha aklım da bulabilirsem en  kısa zaman da onları da almayı düşünüyorum.



Sevgiyle kalın...

1 yorum: