Bu Blogda Ara

21 Nisan 2016 Perşembe

FLORMAR BOHEMİAN COLOR LİNER // 03 OLİVE BRANCH

Herkese Merhaba
Aslında eyeliner sürmede pek de becerikli değilim. Çok uğraşsam da elimi bir türlü alıştıramadım ve kusursuz eyeliner sürenlere de çok imreniyorum ne yalan söyleyeyim :)



Flormarın Bohemian serisinde çıkardığı renkli eyelinerları görünce bir denemek istedim yinede. Özellikler bu tarz renkli eyelinerların yaz aylarında çok daha güzel duracağını düşünüyorum.


Ben 03 olive branch isimli yeşil rengini almayı tercih ettim. Metalik bir rengi ve içinde ışıltıları var. Fakat bu ışıltılar asla rahatsız edici değil.


Bu şekilde bir fırçası var. Sürümü kolay fakat çok fazla ürün geliyor o yüzden dikkatli sürmekte fayda var. Kalıcılığına gelecek olursak ne yazık ki çok kalıcı değil. 2-3 saatten sonra silinmeler olabiliyor. Bu her ne kadar bir dezavantaj gibi görünse de benim gibi eyeliner sürmekte çok başarılı olamayanlar için bir avantaj aslında. Çünkü hata yaptığınızda kolayca temizleyebiliyorsunuz:)


Her ne kadar bir kaç eksisi olsa da ben sevdim. Fiyatına göre performansı gayet başarılı. Bu arada ben indirimdeyken 5liraya almıştım.



Sevgiyle kalın...


2 yorum: