Bu Blogda Ara

3 Şubat 2016 Çarşamba

GOLDEN ROSE 223 DUDAK KALEMİ






Herkese Merhaba! Nude rujları çok sevsem de ne yazık ki beni ölü gibi gösterdiği için tek başına kullanamıyorum. Ben de çareyi altına daha koyu tonlu dudak kalemleri sürmekte buldum.





Aslında bu renk soğuk tonlu koyu bir nude rengi, daha açık nude rujlarla kullandığım zaman çok daha kullanılabilir bir renk elde ediyorum.

Tek başına ruj gibi sürdüğüm zamanlarda oluyor. Fakat o zaman dudağımda çok kuruma ve çatlama yaptığı için altından muhakkak renksiz bir lip balm uyguluyorum. Fiyatını tam hatırlamamakla birlikte 2-3 lira arasında bir şeydi sanırım. Sizinde bu amaçla kullandığınız dudak kalemleri var mı? benimle paylaşırsanız sevinirim. Sevgiler.

4 yorum:

  1. Blogumda ilk yazım dudak kalemiydi :) Essence kullanıyorum canım ben de ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence kalemlerde çok başarılı. Benim de onlarla ilgili bir yazım var :)

      Sil
  2. Rengi güzel ve kullanışlı

    YanıtlaSil
  3. Golden Rose markası sanırım kendini gerçekten aştı :)

    YanıtlaSil