Bu Blogda Ara

29 Ocak 2016 Cuma

ESSENCE LASH PRİNCESS FALSE LASH EFFECT MASCARA

Herkese Merhaba;
Ben de herkes gibi mükemmel maskara arayışı içindeyim. Henüz bulamadım tabiki. Şimdiye kadar kullandığım bir çok essence ürününü beğendiğim için ve maskaraları hakkında olumlu şeyler duyduğum için bir şans vermek istedim.


Öncelikle ambalajı sizce de çok tatlı değil mi:) yapısına gelecek olursak. Çok fazla topaklanıyor ve kirpikleri birbirine yapıştırıyor. Kirpiklere siyah renk vermesi ve uzatması başarılı. Hatta bu maskarayı sürdüğümde bir kaç kere bununla ilgili iltifatta aldım. Bir de Kirpikleri birbirine yapıştırmasa ve tek tek ayırsa tadından yenmez.


Fırçası bu şekilde klasik bir fırça. Bende ki üründe mi bir sıkıntı var bilmiyorum ama çok akışkan bir yapısı yok. Aman aman sevdim diyemem. Günlük makyaj için uygun. Fiyatı da sanırım 12 liraydı. Essence markasını gratislerde bulabilirsiniz. Sizin severek kullandığınız maskaralar hangileri benimle paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiyle kalın..

9 yorum:

  1. canım emeğine sağlık çok aydınlatıcı bir ürün açıklaması olmuş essence maskaralarla ilgili bu dezavantajları duymuştum daha önce de

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünün ambalajını çok seviyorum. bende bu aralar maskara arayışındayım. :)

    YanıtlaSil
  4. Blogun hayırlı olsun canım. Umarım uzun soluklu olur. Takipteyim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  6. blogun çok tatlı hemen takibe alıyorum bana da beklerim sevgiler ^^
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  8. bloğunu yeni keşfettim takibe aldım canım bana da beklerim
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:) hemen bakıyorum

      Sil