Bu Blogda Ara

5 Şubat 2016 Cuma

H2O PLUS SPA SEA SALT HYDRATING BODY BUTTER


Herkese Merhaba;
Bugün ilk defa kullandığım bir markadan bahsedeceğim.


H2O plus markasının body butterı tesadüfen tanıştığım ve severek kullandığım bir ürün oldu. Ne yazık ki 60ml bir ürün olduğu için ben vücudum da kullanmayıp el kremi olarak kullanıyorum.


Her ne kadar üzerinde body butter yazsa da yoğun kıvamlı bir krem formunda. Ellime sürdüğümde hemen emilmiyor ama yumuşacık yaptığını söyleyebilirim. Bazen de tırnak kenarlarımda kuruma olduğunda masaj yaparak uyguluyorum. Daha büyük olsaydı vücudum için de severek kullanırdım fakat şimdi hemen bitmesin diye sadece ellerim için kullanıyorum :)

Yapısı ve etkisiyle çok güzel fakat kokusu biraz garip. Nasıl anlatsam bilmiyorum. Keskin kimyasal garip bir kokusu var. O yüzden koku hassasiyeti olanlar çok sevmeyecektir. Beni çok rahatsız etmedi açıkçası. Ben makyajtrendi.com'dan 10lira gibi bir fiyata almıştım. Başka nerelerde satılıyor bilmiyorum. Bittiği zaman denk geldiğimde tekrar alacağım bir ürün. Sevgiler!

1 yorum:

  1. merhaba blogunu yeni keşfettim, banada beklerim ;)

    merveninevinden.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil