Bu Blogda Ara

4 Şubat 2016 Perşembe

NK EXPRESS OJE KURUTUCU


Herkese Merhaba;
Oje kurutucular hayatımıza girdiğinden beri oje sürmek daha kolay hale geldi sanki. Ojeyi sürdükten sonra artık eskisi kadar beklemek zorunda değiliz. Ama tabiki kullandığımız oje kurutucunun da kaliteli olması gerekiyor. Yoksa kullanmanın pek de bir anlamı kalmıyor ne yazık ki. Ben bugün sizlere severek kullandığım bir oje kurutucudan bahsedeceğim. Severek kullandığım bir başka oje kurutucudan ise şurada bahsetmiştim.



Nk express oje kurutucuya gelecek olursak. Sprey ya da damlalık formunda değil, cila gibi görünüyor. Tek farkı uhu gibi kokması. Ojeyi sürdükten 1-2 dakika sonra kurutucuyu uyguluyorsunuz yaklaşık 5 dakika sonra ise ojeleriniz kurumuş oluyor. Yalnız dikkat etmeniz gereken bir kaç nokta var. Eğer ojeyi çok kalın sürdüyseniz hemen arkasından bu oje kurutucuyu uyguladığınızda alttaki ojeyi sıyırma ihtimali yüksek. Oje kurutucuyu da kalın bir tabaka halinde sürerseniz yine kuruma süresi artıyor.


Oje gibi sürüldüğü için çok pratik gelmiyor bana. Onun dışında hiç bir olumsuz özelliği yok. Nk express markası gratislerde satılıyor. Yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 3.95liraydı.


4 yorum:

  1. flormarın oje kurutucusu var sprey şeklinde ben de onu kullanıyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. İlk çıktığı zamanlar ben de severek kullanıyordum :)

    YanıtlaSil
  3. elimdekiler bitince ilk bu markayı denicem :) http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil