Bu Blogda Ara

11 Kasım 2016 Cuma

REVLON COLORSTAY FONDÖTEN

Herkese Merhaba
Revlon markası Watsonslarda satılmaya başladığından beri en çok fondötenlerini merak ediyordum.
Bu sebeple en çok konuşulan revon colorstay fondöteni Watsonsın yaptığı %50 indirimlerden birinde satın aldım.


Bu fondötenin yağlı ciltler ve normal ciltler olmak üzere iki seçeneği bulunuyor. Ben ne yazık ki cildim çok kuru olmasına rağmen yanlışlıkla yağlı ciltler için olanını almışım :( 
Ürünün sabitlenmesi oldukça başarılı. Mat ve hatta pudramsı bir bitişi var. Ben üzerinden pudrayla geçme ihtiyacı duymuyorum.
24 saat kalıcılık vaad ediyor. O kadar kalıcı mı bilemiyorum tabi ki ama 7-8 saat hiç bozulmadan sabit kalıyor.
Kapatıcılığı yüksek bir ürün fakat buna rağmen çok kalın yapılı değil. Bu özelliği de beni şaşırttı açıkçası.
Benim gibi yaz kış güneş koruyucu kullananlardansanız spf 15 içermesi de hoşunuza gidecektir.


Ben aldığım zamanlarda şişesi pompasızdı ve bu şekilde kullanmak oldukça zor. Fakat artık pompalı şişede satışa sunulduğunu duydum.
İndirimsiz fiyatı 50tl civarı ve bana kalırsa oldukça pahalı. Eğer almayı düşünüyorsanız Watsons indirimlerini takip etmenizi tavsiye ederim.



Sevgiyle kalın...

4 yorum: