Bu Blogda Ara

2 Kasım 2016 Çarşamba

EXTREM NATURAL SAÇ BAKIM YAĞI


Herkese Merhaba!!
Saçlarımın çok yıprandığı ve kuru göründüğü bir dönemde hem yağların iyi gelebileceğini düşünerek hem de denemek amacıyla Extrem Natural saç bakım yağını aldım.


İçerisinde press yöntemiyle elde edilen doğal Susam, Badem, Fındık, Ceviz, Çam Terebentin ve Defne Yaprağı yağı bulunuyor.

İçerisindeki susam, badem, fındık ve ceviz yağları saçın nem dengesinin yeniden düzenlenmesine, Çam terabentin saç uçlarının onarılmasına, kökleri kuvvetlendirmeye ve saça parlaklık vermeye, defne yaprağı ise saçı beslemeye ve kepek oluşumunu önlemeye yardımcı olmaktaymış.

Benim yorumlarıma gelecek olursak;
İlk kullanmaya başladığımda saçımda ağırlık yapar mı temizlenmeyip yağlı bir görünüme sebep olur mu gibi kafamda soru işaretleri vardı. Fakat bunların hiç biri gerçekleşmedi.

Haftada bir kere banyodan önce saçlarıma uygulayıp yarım saat bekliyorum. Sonrasında saçlarım oldukça yumuşak ve parlak görünüyor. Kepek ve saç dökülmesi ile ilgili bir etkisini göremedim. 

Çam terabentin kokusu çok baskın. Bu sebeple banyo sonrasında da kokusu saçımda kalır diye korktum ama öyle bir sorun da yaşamadım.

Ürün 50ml. Çok az görünse de baya bereketli, 4-5 kere kullanmama rağmen şişenin yarısı hala dolu.

Eğer saçlarınız kuru ve parlaklığını yitirmişse bir şans verebilirsiniz.



Sevgiyle kalın...


4 yorum:

  1. Bu saç bakım yağlarını bende seviyorum.
    Yazınıza sağlık :)
    Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum.
    Bana da beklerim :)
    Sevgiler...
    www.benhrujumvealligim.biz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilginiz için teşekkür ederim :) hemen takip ediyorum.. Sevgiler:)

      Sil
  2. Arnavut kremi ve saç yağı yazın Facebokk'ta çıkar saç bakım yagini alın ve deneyin derim

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Cemre Hanım,

    Saçın nemini ve yumuşaklığını korumak için saç bakımını aksatmamak gerekiyor. Özellikle boyalı saçların neme daha çok ihtiyaç duyduğu bir gerçek. Çünkü saç boyaları saçı biraz kurutuyor. Doğal bir bakımdan yanaysanız zeytinyağı ve hindistan cevizi yağıyla saçlarınıza bakım yapabilirsiniz. Saç yapınıza uygun bir saç maskesiyle de saç bakımınızı yapabilirsiniz. Ben de kızıl saç bakımı üzerine yazdığım yazımı paylaşmak istedim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/kizil-sac-ile-ilgili-en-cok-aldigim-sorular-ve-yanitlarim/ Belki ilgilenenlere faydalı olur diye. ♥

    Sağlıkla kalın,
    sevgilerimle ♥

    YanıtlaSil