Bu Blogda Ara

27 Kasım 2016 Pazar

DİRTY WORKS STOP PUFFY EYES GÖZ KREMİ

Herkese Merhaba!!
Bugün sizlere uzun süredir severek kullandığım Dirty Works markasının göz kreminden bahsedeceğim.


20'li yaşların ortalarında biri olarak son zamanlarda göz kremimi daha düzenli kullanmaya özen gösteriyorum. Dirty Works markası ülkemize ilk geldiği zamanlar göz kremini alıp severek kullanmıştım. Hem uygun fiyatlı olması hemde etkileri sebebiyle tekrar alıp kullanmaya başladım.
İlk kullandığım zaman mavi ve daha sade bir ambalajı vardı. Şimdi ambalajını yenilemişler. Fakat içeriğinde herhangi bir değişiklik yapıldı mı bilmiyorum.
Tüplü bir ambalajının olması ürünün daha pratik ve hijyenik kullanımını sağlıyor. bu sebeple oldukça kullanışlı buluyorum.


Ürün göz altı şişliklerini ve morluklarını gidermeyi vaad ediyor. Şişliklere iyi geldiğini söyleyebilirim ama morluklar için bir etkisini göremedim. Zaten benim gibi göz altı morluklarınız kalıtsalsa bu durumu hiç bir göz kremi düzeltemez.
Çok yoğun olmayan losyon gibi akışkan bir yapısı var. Bu sayede göz altlarınıza uyguladığınızda kolayca emiliyor ve uzun süre etkisini koruyor.
Bu ürünle ilgili en sevdiğim özellik ise hayvanlar üzerinden test yapmaması.
Uygun fiyatlı ve başarılı bir göz kremi arıyorsanız kesinlikle önerebileceğim bir ürün.
İndirimleri takip ederseniz daha uygun fiyatlara da bulabilirsiniz.


Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder