Bu Blogda Ara

28 Nisan 2016 Perşembe

RİMMEL LONDON LASTİNG FİNİSH FONDÖTEN


Herkese Merhaba
Yaz aylarında BB, CC kremleri daha çok kullansam da kış aylarında fondöten kullanmayı tercih ediyorum. Yaz ayları daha gelmemişken severek kullandığım bir fondötenden bahsetmek istedim.


Rimmel London'ın lasting finish fondöteninin  beyaz kapaklı olanı da var. O hafif-orta kapatıcılıkta ve benim böyle bir çok ürünüm olduğu için ben yoğun kapatıcılık da olanı almayı tercih ettim.


Pompalı bir şişesi var. Bu da kullanım kolaylığı sağlıyor. Benim cildim çok sorunlu olmadığı için bana bir pompa yeterli oluyor.

Pudralı bir bitişi var. Yağlı ciltlere sahip olanlar sevecektir. Kuru ciltliler de üzerinden pudrayla geçmeden kullanabilirler.

Ürün 25 saat kalıcılık vadediyor. O kadar kalıcı mı bilemem ama eğer çok yağlı bir cildiniz yoksa 8-9 saat idare ettiğini söyleyebilirim

En sevdiğim özelliği ise spf 20 içermesi ekstra güneş koruyucu kullanımına gerek yok.


Bende ki 100 ivory rengi.Yoğun bir yapısı var o yüzden yaz aylarına pek uygun olduğunu düşünmüyorum. Süngerle uygulamada daha iyi sonuç aldım. Fiyatı 19-20 lira arasıydı yanlış hatırlamıyorsam. İndirimlerde daha uyun fiyatlara bulabilirsiniz.


Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder