Bu Blogda Ara

27 Kasım 2015 Cuma

NYC ŞEFFAF KAŞ JELİ

Herkese Merhaba
Kaşları gür ve gün içinde düşüp küçük emrah moduna girmeye meyilli biri olarak kaş jelleri günlük makyajımın olmazsa olmazı. Doldurmaya ihtiyaç duymasamda ne yazık ki sabitlemek zorundayım.
Uzun zaman H&M in kaş jelini kullandım gayette memnundum. Fakat H&M makyaj koleksiyonunu yeniledikten sonra kaş jelini bir türlü bulamayınca ben de yeni alternatif arayışına girdim. Essence ve Wetnwild kaş jelleri de kara borsada olduğu için NYCnin yeni çıkardığı kaş jelini görünce yapıştım resmen :)


Ürün transparan kaş ve kirpik maskarası olarak geçiyor. Ben sadece kaşlarımı sabitlemek amaçlı kullandım. 


Fırçası korkutucu derece de büyük farkındayım ama fırçaya çok fazla ürün gelmediği için kaşlarını yapıştırmıyor oraya buraya bulaşmıyor ve en önemlisi ıslak ıslak bir görüntü oluşmuyor. Ben bu ürünü sevdim gün içinde kalıcılığı da güzel ve bana uzun süre gidecek gibi duruyor. Fiyatı 10liraydı. Siz de benimle severek kullandığınız kaş jellerini paylaşırsanız çok sevinirim :)

1 yorum: