Bu Blogda Ara

13 Kasım 2015 Cuma

ESSENCE NAİL ART EXPRESS DRY DROPS

Herkese Merhaba
Benim gibi ojeyi sürüp kurumasını beklerken bozanlardansanız oje kurutucular kurtarıcınız olabilir. Bazıları gerçekten iş görürken bazıları ne yazık ki hiç bir işe yaramıyor hatta ojenin kuruma süresini uzatabiliyor da.


Bugün sizlere beğenerek kullandığım bir oje kurutucudan bahsedeceğim. 60 saniyede ojenizi  kuruttuğunu vaad ediyor. Her ne kadar o kadar kısa sürede ojenizi kurutmasa da 5-10 dakika içinde kuruttuğunu söyleyebilirim.


Sprey ya da oje gibi sürülen bir formda değil. İtiraf etmeliyim ki ilk gördüğümde damlalıklı olması dikkatimi çekmişti ve sırf bu yüzden aldım.


Bu ürünün tek sevmediğim yanı çok yağlı olması. Tırnak etlerini besleyip yumuşatıyormuş. Ben böyle bir etkisini görmedim. Hatta ojelerim kuruduktan sonra hemen ellerimi yıkıyorum. Denemek isterseniz Gratis mağazalarında 5 liraya bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder