Bu Blogda Ara

24 Ekim 2015 Cumartesi

BEAUTY FORMULAS OİL KONTROL YÜZ YIKAMA JELİ

Bugün sizlere Watsons mağazalarında bulabileceğiniz Beauty Formulas markasının pembe greyfurtlu yüz yıkama jelinden bahsedeceğim.


Bu ürünü indirimde 5-6 lira gibi bir fiyata almıştım. Yağlı ve karma ciltler için uygun olan bir yüz yıkama jeli. Fiyatına göre başarılı diyebilirim ama bir kaç eksiği de var ne yazık ki


Her ne kadar arkasında yüz temizleme köpüğü yazsa da ürün jel kıvamında ve yüzümü ıslatıp uyguladığımda ne yazık ki çok fazla köpürmüyor. Ben daha çok köpüren ürünleri seviyorum, yüzüm daha iyi temizleniyormuş gibi hissediyorum. O yüzden bu özelliği benim için bir eksi ama tabi siz yüzümü temizlesin yeter çok köpürmesede olur diyorsanız denenebilecek bir ürün.


Çok köpürmemesinin dışında genel olarak sevdiğimi söyleyebilirim. Yüzümde kuruma yapmadı ve yağlanmayı önledi. Ben günde 2 kere sabah ve akşam kullanıyorum. Herhangi bir sorun yaşamadım. Eğer denemek isterseniz Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder